Regulile privind accesul Reprezentanților mass-media în incinta Spitalului
Toti Reprezentantii mass-media care vor oferi informații înregistrate audio/video de pe teritoriul sau în legătură cu Spitalului au obligația de a asigura informarea obiectivă a publicului prin prezentarea corectă a faptelor și evenimentelor.
În incinta Spitalului, accesul și vizitarea unității se face însoțit numai de către Purtătorul de cuvânt sau altă persoană(e) delegate de conducerea Spitalului, respectând zonele cu acces interzis publicului.
Accesul Reprezentanților mass-media va fi permis pe teritoriul Spitalului numai dacă aceștia își asumă prin semnătură respectarea prezentelor reguli.
Accesul în spital se face numai echipat corespunzător cu halat, încălțăminte specială și ecuson pentru identificare, în zonele și în intervalul orar astfel încât să nu tulbure activitatea cadrelor medicale sau programul pacienților, numai cu aprobarea conducerii unității.
Reprezentanții mass-media nu vor recurge la înșelăciune în vederea obținerii unor informații suținând că sunt persoane angajate ale spitalului.
Reprezentanții mass-media nu vor lua interviuri, nu vor efectua filmări sau fotografii ale pacienților din cadrul spitalului decât după ce se va obține acordul scris al acestora.
Reprezentanții mass-media care vor obține si utiliza informații din cadrul spitalului folosind mijloace de înregistrare audio/video ascunse se fac răspunzători pentru faptele lor și vor suporta consecințele. Utilizarea metodelor menționate atrage după sine interzicerea accesului în cadrul Spitalului cu alte ocazii pe termen nelimitat.
Model Declaratie Reprezentant Mass-Media
Subsemnatul…………………., jurnalist/cameraman…., la ……………………….., legitimat cu …………………………..CI NR. …., SERIA……….,și legitimația nr…, declar că mi-au fost aduse la cunoștință regulile de acces și de vizitare a spitalului………………….
Mă oblig să respect regulile spitalului, cunoscund faptul că acestea derivă din acte normative în vigoare, iar solicitările reprezentantului spitalului au drept scop respectarea legii privind drepturile pacientului, ale angajaților și alte norme ale legislației incidente în ansamblul spitalului.
De asemenea, declar că am cunoștință despre faptul că prezentarea unor date și/sau fapte nereale în legătură cu spitalul, pacienții și/sau angajații prin care s-au creat premisele producerii unor prejudicii sunt imputabile și generează obligația despăgubirii celor prejudiciați atât de subsemnatul cât și de angajatorul meu.
Data: Nume prenume, Semnătura:
Programari online
Informații de interes public
Chestionar satisfacție pacienți
Acest chestionar este menit să ne sprijine în îmbunătăţirea activităţii spitalului. Răspunsurile la acest chestionar rămân anonime. Incercuiţi răspunsurile alese, iar chestionarul completat il veţi inmana catre asistenta medicala.
Clic aici pentru a descărca chestionarul
Programări
Contract CAS
Contract CAS Iasi pentru specializările
Dermatologie și Chirurgie Plastică
(ambulatoriu și spitalizare)
Lista serviciilor și tarifele decontate de CAS pentru spitalizare de zi
COPLATA: Nu se percepe coplata la serviciile oferite in regim de spitalizare si ambulatoriu, in contract cu CAS
Echipa managerială
Director medical: Dr. Daniela Elena Caluschi
Șef secție chirurgie plastică: Dr. Manuela Florea
Șef secție dermatologie: Dr. Roxana Chirila
Tel. clinică: 0232218234
Program audiențe: miercuri, 11.00-13.00
Purtător de cuvânt: Dr. Daniela Elena Caluschi
caluschi@roderma.ro
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.