INFORMAȚII PENTRU PACIENȚI
Conform legii asigurarilor de sanatate, toti pacientii cu domiciliul in Romania beneficiaza de asistenta medicala de urgenta gratuita/asistenta medicala in baza calitatii de asigurat/asistenta medicala la cerere-cu plata integrala a cheltuielilor de spitalizare. Serviciile medicale sunt decontate de catre CNAS daca pacienţii au calitatea de asigurat.
Serviciile medicale, medicamentele si dispozitivele medicale se acorda dupa cum urmeaza:
- Toti asiguratii care au intrat in posesia cardurilor sau ale caror carduri se afla la casele de asigurari vor avea acces la servicii medicale programate, decontate in sistem doar in baza cardului de sanatate.
- Incepand cu aceasta data, asiguratii care nu au card emis vor beneficia de servicii medicale din pachetul de baza, in sistemul public de sanatate. Furnizorul de servicii medicale va verifica pe aplicatia de pe site-ul CNAS calitatea de asigurat si daca pacientul are card emis. Pentru a beneficia de servicii medicale, aceste persoane nu au nevoie de adeverinta de asigurat eliberata de casa de asigurari. Aceste servicii vor fi validate si decontate in vechiul sistem.
- Daca pacientul nu este asigurat sau are card emis dar nu il prezinta la furnizor, acesta va putea primi doar servicii medicale de urgenta. Pentru servicii medicale programate, asiguratul va trebui sa solicite eliberarea cardului de sanatate de la casa de asigurari in evidenta careia se afla.
- Adeverinta de inlocuire a cardului de sanatate se elibereaza la casele de asigurari in urmatoarele situatii:
- Refuzul de utilizare a cardului de sanatate din motive relogioase si de constiinta
- Solicitarea unui card duplicat in cazul pierderii sau distrugerii cardului de sanatate primit
INTERNAREA PACIENTULUI
Asistenta medicala in spitalul nostru se acorda in regim de:
- spitalizare de zi.
Criteriile de internare sunt:
- urgențe medico-chirurgicale și situațiile în care este pusă în pericol viața pacientului sau au acest potenţial, care necesită supraveghere medicală continuă;
- diagnosticul nu poate fi stabilit in ambulatoriu;
- tratamentul nu poate fi aplicat in conditiile asistentei medicale ambulatorii
Internarea pe sectie se poate face:
- imediat, in urma consultului de specilitate si triaj epidemiologic.
- programat, in cazul in care nu este posibila asigurarea internarii din cauza incapacitatii de asigurare a conditiilor de internare
Transferului pacientului de pe o sectie pe alta se face cu acordul medicului sef de sectie in baza protoculului de trasfer.
Acte necesare la internare:
- Bilet de internare de la medicul de familie sau bilet de trasfer de la medicul specialist
- Dovada calitatii de asigurat (CARD/adeverinta care sa ateste calitatea de asgiurat)
- Buletinul sau cartea de identitate/certificatul de nastere pentru minori
- Adeverinta de salariat/talon de pensie
- Adeverinta cu numarul de zile de concediu medical din ultimele 12 luni (unde este cazul)
La internare pacientii cronici trebuie sa aiba supra lor:
- pijama, halat;
- papuci de casa;
- produse igiena personala;
- medicamente pentru tratamentul afectiunilor cronice unde este cazul(diabetici, etc)
EXTERNAREA PACIENTULUI
Documente pe care pacientul le primeste la externare:
- Scrisoarea medicală pentru medicul de familie sau medicul specialist din ambulatoriu;
- Rețeta compensată sau gratuită, dacă este cazul;
- Certificat de concediu medical, dacă este cazul;
- Recomandări pentru dispozitive medicale, dacă este cazul ;
- Plan de îngrijiri la domiciliu;
- Copie a înregistrărilor investigaţiilor de înaltă performanţă, o singură dată, la cerere;
- Decont de cheltuieli pentru serviciile medicale primite.
- Fiecare pacient primește la externare o scrisoare medicală, care este un document medical standardizat și include date privind motivele internării, investigațiile efectuate, evaluarea medicală și diagnosticul stabilit, tratamentul și evoluția pacientului pe poerioada internarii, durata de spitalizare, schema de tratament, recomandările medicale, planul de îngrijiri la domiciliu .
Toate aceste informații sunt destinate atât pacientului, cât și medicului de familie sau medicului specialist din ambulatoriu sau dispensar, pentru continuarea tratamentului.
Externarea pacientului din spitalizare de zi
Toate etapele externării pacientului, de la întocmirea documentelor până la semnarea cu cardul de sănătate și validarea, se realizează în cadrul secției în care acesta a fost internat. Pacientul sau persoana desemnată în mod expres de acesta, are dreptul să primească, la externare documentele enumerate la punctul 1.
Programari online
Informații de interes public
Chestionar satisfacție pacienți
Acest chestionar este menit să ne sprijine în îmbunătăţirea activităţii spitalului. Răspunsurile la acest chestionar rămân anonime. Incercuiţi răspunsurile alese, iar chestionarul completat il veţi inmana catre asistenta medicala.
Clic aici pentru a descărca chestionarul
Programări
Contract CAS
Contract CAS Iasi pentru specializările
Dermatologie și Chirurgie Plastică
(ambulatoriu și spitalizare)
Lista serviciilor și tarifele decontate de CAS pentru spitalizare de zi
COPLATA: Nu se percepe coplata la serviciile oferite in regim de spitalizare si ambulatoriu, in contract cu CAS
Echipa managerială
Director medical: Dr. Daniela Elena Caluschi
Șef secție chirurgie plastică: Dr. Manuela Florea
Șef secție dermatologie: Dr. Roxana Chirila
Tel. clinică: 0232218234
Program audiențe: miercuri, 11.00-13.00
Purtător de cuvânt: Dr. Daniela Elena Caluschi
caluschi@roderma.ro
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.